FAQ's
Er betalingsdataene mine trygge hos deg?
Alle direktebetalingsporter overholder standardene satt av PCI-DSS som administreres av PCI Security Standards Council, som er en felles innsats av merker som Visa, MasterCard, American Express og Discover.
Godtar du nettbetalinger?
Ja, vi aksepterer nettbetalinger. All betalingsbehandling og viktig kundeinformasjon er rask, enkel og sikker. Lær mer om butikkens trygge betalingsopplevelse (drevet av Shopify) her.
Hvordan kontakte kundeservice?
Du kan kontakte kundeservice ved å fylle ut vårt online kontaktskjema. Vi vil svare på forespørselen din innen 24-48 timer.
Hvilke betalingsmåter godtar du?
Vi aksepterer betalinger fra store kredittkortselskaper som Visa, Mastercard og American Express.
FRAKT OG LEVERING
Hvor lang tid tar det å få produktene mine?
Innenlandsfrakt kan ta opptil 5 virkedager. Utenlandsk frakt kan ta opptil 14 virkedager. På grunn av globale forsyningskjedeutfordringer kan frakttidene være lengre enn vanlig.
Er det gratis frakt?
Ja, vi tilbyr gratis frakt for store innenlandske bestillinger. Sjekk handlekurven for å se gjeldende tilbud på gratis frakt..
Sender du internasjonalt?
Ja, vi sender produktene våre over hele verden. Vær oppmerksom på at gratis frakt ikke gjelder for internasjonale bestillinger og at fraktprisene kan variere avhengig av din region.
GARANTI OG REPARASJON
Tilbyr du garanti for produktene dine?
Alle våre produkter er underlagt kvalitetskontroll. Vår garanti gir en garanti mot produsentfeil. Garantien dekker enhver produksjons-, design- eller materialfeil. Gi oss beskjed innen 2 måneder etter at du har oppdaget eventuelle feil. Det dekker ikke slag, feil bruk eller andre problemer som ikke kan tilskrives en produsentfeil.
Tilbyr du utvidet garanti?
An extended warranty can be added to your products for an additional cost.
Please get in touch for more information about extended warranties.
Hvor mye koster utvidet garanti?
Den utvidede garantien kan ha forskjellige kostnader avhengig av produkttype og utvidet periode. Ta kontakt for mer informasjon.
RETURER OG REFUSJONER
Tilbyr du refusjon?
Ja, vi tilbyr full og delvis refusjon.
Spør for mer informasjon om refusjonspolicyen vår.
Hvor lenge etter at jeg har fullført et kjøp kan jeg be om refusjon?
En refusjonsforespørsel kan sendes inn innen en måned etter at kjøpet er utført.
Hvor mye kan jeg få refundert?
I tilfelle produktet og emballasjen er uåpnet og uskadet, er du berettiget til full refusjon. I tilfelle når emballasjen er åpnet og produktet er brukt, er du berettiget til en delvis refusjon. I tilfelle et produkt har blitt skadet, og skade dekkes ikke av garantien din, du er ikke kvalifisert for refusjon. Sjekk våre vilkår for bruk for å se om du er kvalifisert for refusjon.
Hvem betaler fraktkostnadene i tilfelle refusjon når bestillingen ikke har gratis frakt?
Når en bestilling ikke inkluderer gratis frakt, håndteres alle fraktkostnader (inkludert returfrakten) av kunden.
Hvem betaler fraktkostnadene ved refusjon når bestillingen har gratis frakt?
Når en bestilling inkluderer gratis frakt, er det kun kostnaden for returfrakten som håndteres av kunden.